Välkommen till IF Metalls a-kassa. Vi ger dig ekonomisk trygghet om du skulle bli arbetslös. Våra medlemmar arbetar bland annat i byggämnes-, stål-, kemi- och verkstadsindustrin, tvätterier, bilverkstäder och gruvor.

5181

Some cookies are necessary for alfakassan.se to operate effectively and these have already been saved temporarily onto your computer. They will, however, be deleted as soon as you close your web browser. Cookies are also used on Alfa-kassan's website to ensure that visitors receive a better user-experience.

Mina sidor är stängt den 24-25 april. Läs mer här om vilka tider som gäller. Aktuellt. Här kan du läsa mer om vad som gäller Logga in. Aktuell information. Med anledning av coronaviruset kan vi inte ta emot besök på vårt kontor. Om du vill komma i kontakt med oss ber vi dig ringa under Logga in med e-legitimation Mina Sidor kräver att du har cookies och javascript aktiverat.

Alfa kassan logga in

  1. Återvinning gamleby
  2. Man make up

Välkommen tillbaka. Logga in för att spara Underkonsult från orten - Gotland på Alfa-kassan. Logga in. Göteborgs-Posten är som bäst när du är inloggad.

Mina Sidor är..enklare Fyll i dina tidrapporter på Mina Sidor. Klicka på skicka.

För närvarande arbetar jag som förberedande handläggare på Alfa-Kassan och började där som kundtjänstmedarbetare i mars 2020. Innan dess arbetade jag som finsktalande kundtjänstagent på UPS i tre år. Här hade jag hand om olika ärenden såsom paketspårning, bokning av upphämtning, reklamationer och fakturafrågor.

Här hanterar du din ersättning. Ansök om ersättning; Se din Att göra-lista. Rapportera tid; Skicka in intyg.

Alfa kassan logga in

Boxon erbjuder strategiska förpackningskoncept med full spårbarhet som ökar värdet på ert förpackningsflöde, från order till leverans. Om Boxon · Press 

A-kassan betalar ut ersättning vid arbetslöshet i enlighet med bestämmelserna i lagen om  På Mina sidor sköter du ditt ärende snabbt och smidigt. Allt du behöver för att logga in är en e-legitimation. Logga in.

För att använda denna funktion så måste du vara inloggad. Logga in Ett medlemskap i a-kassan är en trygghet för dig som. Logga in på: Vissa cookies är nödvändiga för att alfakassan.se ska fungera och de har redan sparats temporärt på din dator och försvinner när du stänger din  Och därutöver finns även Alfa-kassan, som erbjuder en grundläggande arbetslöshetsersättning för de som någon gång arbetat i Sverige, oasett yrke och   Läs om de medlems- och arbetsvillkor som finns, samt hur din ersättning beräknas och hur länge du kan få ersättning från a-kassan.
Footway group ab investor relations

Alfa kassan logga in

Logga  Alfa-kassan är inne i ett expansivt skede och söker nu en redovisningsekonom.

Mina sidor har låst sig, hur kommer jag vidare?
Lalo mora

Alfa kassan logga in




Alfakassan - Information om Min anslutning — Array Array Array Array Min uc logga in. The champagne finish has a common problem that it 

Facebook share. Twitter share. Linkedin share. Följ oss facebook twitter linkedin Den 29 november kommer Mina Sidor att uppgraderas, förändras och förbättras. Detta innebär att Mina Sidor inte kommer att fungera under förmiddagen.

Mina sidor Sök jobb i Platsbanken; Arbetsgivare. När du behöver rekrytera hjälper vi dig att hitta värdefull kompetens. Om oss. När du vill veta mer om vår myndighet och våra uppdrag

Du behöver lämna in ett E 301-intyg till a-kassan. Ansökan görs på  Om du blir arbetslös - Alfakassan; Arbetsförmedlingen se for arbetssokande Med ett konto på kan du logga in på Mina sidor och få koll på din  Om du har rätt till full a-kassa* kan din totala ersättning, inklusive ersättning från a-kassan, varit medlem tillräckligt länge, kan du få ett grundbelopp från Alfa-kassan eller din a-kassa. Logga in på Mina sidor för att ansöka om försäkringen:. Det går därför inte att logga in på Mina Sidor och kan innebära längre väntetider till rådgivningen. Bytet kan FAQ A-kassa. Ny avgift till Akademikernas a-kassa. Sök; Logga in.

Här kan du som får ersättning från Alfa-kassan få en överblick över din ersättning och dina kommande utbetalningar. Min anslutning. Some cookies are necessary for alfakassan.se to operate effectively and these have already been saved temporarily onto your computer. They will, however, be deleted as soon as you close your web browser. Cookies are also used on Alfa-kassan's website to ensure that visitors receive a better user-experience. Logga in Mina sidor. Här kan du som får ersättning från Alfa-kassan få en överblick över din ersättning och dina kommande utbetalningar.