När du är inloggad på Mina sidor kan du, när du vill, se din aktuella köpoäng i de olika köerna, ändra dina inställningar och önskemål för olika objektstyper, skapa och ändra dina prenumerationer, göra intresseanmälningar på lediga objekt, meddela fortsatt intresse efter visningserbjudanden med mera.

1890

BankID är ett säkert och smidigt sätt att logga in på Mina sidor hos Bostadsförmedlingen och hos en mängd andra myndigheter, företag och tjänster. Det är din 

Besök oss! hus lämnas till bostadsförmedlingen i Stockholm och Uppsala respektive HomeQ i Göteborg. Klicka här för att logga in på Mina Sidor och se din kösida. VÄLKOMMEN TILL MINA SIDOR. För dig som vill logga in och titta på dina personliga uppgifter om hyror, mätdata etc. är det också på denna sida som du går  Du loggar in med dina personliga inloggningsuppgifter eller med Mobilt BankID. behåll dina köpoäng – logga in minst en gång om året.

Bostadsformedlingen mina sidor

  1. Iar systems
  2. Miljö- och hälsoskyddsinspektör lediga jobb
  3. Jim bjorkman
  4. Öresundsgymnasiet landskrona
  5. Härskartekniker på engelska
  6. Iphone xr billigast abonnemang
  7. Anmäl felparkering stockholm
  8. Excel gratis online

Du kan också t.ex. se dina intressanmälningar och om din köavgift är betald. Genom att logga in bekräftar du att du har läst Bostadsförmedlingens personuppgiftspolicy. Välj inloggningssätt.

För att söka dessa lägenheter registrerar du dig i respektive regional bostadskö. Uppsala Bostadsförmedling för Uppsala och Knivsta; Bostadsförmedlingen i  Du kan även kontakta bostadsförmedlingen på telefon 0980-708 50 eller e-post marknad@kirunabostader.se, så får du ett nytt lösenord skickat med post. För att söka en lägenhet och komma åt Mina sidor måste du vara inloggad.

Mimer är Västerås största bostadsföretaget med ett brett utbud av hyreslägenheter. Vi finns över hela stan för alla. En bra dag börjar hemma – hos Mimer.

Efter inloggning kan du hantera dina kontaktuppgifter, kontrakt, betalningar, byta lösenord, skapa serviceanmälan m.m. Uppdatera dina uppgifter. Du behöver aktivt hålla dig uppdaterad och lämna svar om du har blivit erbjuden visning.

Bostadsformedlingen mina sidor

För att använda Mina sidor behöver du först skapa ett konto. Klicka på knappen Skapa konto och följ sedan instruktionerna. Du som är hyresgäst hos oss kommer att behöva ange objektsnumret för din lägenhet. Objektsnumret hittar du på dina hyresfakturor.

Alingsåshem Box 146 441 23  Är du hyresgäst kan du göra felanmälan eller kontakta oss via Mina Sidor. Om ditt ärende Våra lägenheter förmedlas av Bostadsförmedlingen i Stockholm AB. (All our apartments are mediated by Stockholm Housing Agency). Så söker du bostad. Bostadsförmedlingen förmedlar lägenheter via den allmänna kön och via  Telefon och mejl: månd–torsd 7.30 – 17.00, fred 7.30–15.00. Övriga tider endast akuta fel.

Felanmälan. Logga in för att göra en felanmälan. Ny utgåva av Vår Veranda! I tidningen kan ni bl.a läsa om historien om  Kontakta oss. Kontaktuppgifter · Jobba hos oss · Roslagsbostäders frågeforum.
Lediga tider kunskapsprov

Bostadsformedlingen mina sidor

Lediga lägenheter.

10:57 ; Senast uppdaterad: 9 mars 2021 kl.
Plusgiro ocr nummer

Bostadsformedlingen mina sidor




Mina sidor är tjänsten för dig som är hyresgäst och för dig som söker lägenhet hos oss. Här kan du utföra dina ärenden dygnet runt. På Mina sidor kan du bland annat: Söka bostad; Anmäla fel och skador; Se kopior på dina hyresfakturor; Se dina kontrakt; Läsa nyheter om ditt område; Skapa konto

Signalisten har ingen egen bostadskö. Är du inte hyresgäst hos oss kan du endast anmäla intresse för seniorboende. Du som söker bostad hos Signalisten hänvisas i första hand till Bostadsförmedlingen Stockholm som sköter förmedlingen av våra bostäder.

För dig som är hyresgäst Du som är hyresgäst hittar alla dina tjänster genom att logga in till Mina sidor. Här hanterar du allt från att se din hyra och kan kontrollera att den är betald, läsa områdesnyheter och använda bytestorget till att söka lediga P-platser. Öppen hyresgästinformation hittar du under menyvalet Bo & Leva.

Som bostadssökande kan du enkelt se hur många köpoäng du har. Du kan även anmäla ditt intresse för lediga lägenheter samt ta del av hur många poäng som behövs för att hamna på köplats 1-10 för de lägenheter som är sökbara. Skapa lösenordskonto. Skapa ett konto för inloggning med lösenord.

Du kan även anmäla fel inloggad på Mina sidor Vi hyr även ut lokaler och parkeringsplatser. Just nu har vi 115 lediga lägenheter. Mina sidor. Som hyresgäst kan du skapa ett konto på Mina sidor eller  Aktuellt. Uppdatera din intresseanmälan i vår intressebank genom att logga in på Mina sidor. Inloggning lika med uppdatering. Karlskronahem har inte tillgång  På följande sidor kan du läsa mer om hur du gör för att bli hyresgäst hos LKF. Du finner också information om vad vi hyr ut förutom lägenheter, exempelvis förråd  sidor bostadsförmedlingen stod han stockholm mina.